mandag den 8. februar 2010

Fuglekvidder


Så er jeg klar til en ny uge. Det bliver godt, at komme på arbejde igen. Den sidste uge, hvor jeg jo har været hjemme hele tiden, har jeg noteret mig, at dagene er blevet længere. Mærkbart længere. Og fuglene er virkelig begyndt at kvidre i haven. Der er rigtig "forårslyd" udenfor vinduerne.
Vi fodrer fuglene i rigelige mængder. Måske mest for vores egen skyld, og de kvitterer ved at vimse rundt og kvidre. God arbejdsdeling. Jeg har ikke haft tålmodighed til at få fugle med på billedet, men I kan se lidt af foderpladsen.
God mandag.

2 kommentarer:

  1. Ja dagene er blevet lidt længer, dejligt. Kunne godt bruge forår :0)

    SvarSlet
  2. Dejligt du er ved at være oppe på dupperne igen. Der er noget afstressende over blot at sidde og kigge ud på alle fuglene. Kan godt forstå I fodre hvad end det er for jeres eller deres skyld :o)

    SvarSlet