søndag den 14. februar 2010

En detalje


Nogen gange er det de små detaljer der gør det. Jeg har tænkt på det længe, og i går kom posten med nogen små detaljer til mig. Mærker til at sætte i de hjemmelavede håndarbejder. Jeg glæder mig til at sy mærkerne i.
I dag er det Valentines Day og det er også fastelavns søndag. Det er nu ikke noget, vi har tænkt os at gøre noget ud af her i huset. Måske kommer vejens børn forbi med en raslebøsse, og de skal være velkomne, hvis de byder på en sang og fin udklædning.
Vi har startet dagen med hjemmebagte boller, æg og juice, -strygetøj og vasketøj er ekspederet, -løbetur er det også blevet til, selvom det var glat.
Nu er der vist ikke flere undskyldninger. Frem med bøgerne!
God søndag

2 kommentarer:

  1. Det er lækkert med det mærke.
    Sikke meget du allerede har gjort på denne fastelavs søndag :-)

    SvarSlet
  2. God søndag med bøgerne. Og med din produktion af lækre tekstiler kan jeg godt forstå du har bestilt mærker :-)

    SvarSlet