tirsdag den 16. februar 2010

Disney har gjort det igen


I går havde mine 4 store børn på 17, 19, 21 og 22 lokket mig i biografen. Disney har lavet en rigtig tegnefilm , der foregår i New Orleans. Prinsesser, frøer, en alligator, der spiller jazz, ægte kærlighed og ondskab, god musik. Det hele er der, og der er så meget charme i den film. Disney som i de gode gamle dage. Hvis I kan finde nogen "børn" at tage i biografen med, så gør det. De må gerne være lige så gamle som mine. De husker nemlig med fryd alle de gamle som Skønheden og udyret, Løvernes konge, Den lille havfrue, ja alle dem, de er vokset op med.

Lidt seriøst blev det også til. Jeg fik afleveret emne og problemformulering til min dansk-eksamen til sommer. Om skriveundervisning på mellemtrinnet... I dag sætter vi så gang i den næste opgave til dansk efter en snak på Skype. Og samfundsfagsopgaven venter så på mig til i morgen....
Rigtig god tirsdag.

2 kommentarer:

  1. Faldt over dit blog. Jeg tager hatten af for dig med 4 börn så tæt på hinanden...men det er dejligt med 4, jeg har også 2 drenge og 2 piger :) Så må vi ud at se den film..

    SvarSlet
  2. Det er godt at finde nogen "børn" at gå i biografen med. Især når der er klassisk Disney i farvandet.

    SvarSlet