mandag den 18. januar 2010

Piger


En af mine store glæder her i livet er korsang. Jeg har sunget, fra jeg var helt lille, men holder i disse år en pause, da jeg jo har nok at se til med arbejde og studier. Men heldigvis har jeg så begge mine piger i Århus Pigekor. Jeg er så heldig at sidde i bestyrelsen, og har rejst verden rundt med dem. Ungarn, Sydafrika, Argentina og Kina har vi besøgt.På billedet ser du pigerne i Argentina. Nu planlægger vi tur til Canada, og vi skal have møde i aften. Hver gang er det spændende, om det lykkes at skaffe pengene til turen, og denne gang er det ekstra spændende på grund af finanskrisen. Selvom pigerne betaler en stor del selv, og de tjener penge hjem på at synge koncerter, så skal der skaffes et pænt beløb. Så vi må på med vanten.
God mandag til dig. Jeg håber også du har udfordringer i dag.

1 kommentar:

  1. Håber I får fundet pengene, det bliver en stor oplevelse for både piger og bestyrelse :-)
    jeg synger i et gospelkor,og det giver så megen glæde :-)

    SvarSlet