tirsdag den 19. januar 2010

Giv dit bidrag


Ingen kan hjælpe alle, men alle kan hjælpe nogen. Der er så mange forfærdelige begivenheder i verden, og ingen kan hjælpe overalt. Faktisk sker der jo af og til det, at vi bliver helt lammede over al den ulykke, og ender med slet ikke at gøre noget. Her er et lille dejligt projekt for strikkeglade kvinder. Red Barnet samler huer ind til nyfødte i Afrika. Grib strikkepindene og restekurven. Opskrifterne finder du her, og du kan også læse mere om, hvor du sender huerne hen. Jeg har fået lavet tre styk indtil videre, men der er jo stadig nogen tid tilbage, inden de skal sendes afsted, så måske når jeg at lave flere. God onsdag.

4 kommentarer:

  1. Det er et rigtig godt projekt! Fine huer du har strikket, de skal nok gøre god gavn, når de når frem til de små hoveder, de skal lune :-)

    SvarSlet
  2. For et utrolig flott prosjekt! Det kan til og med jeg få til å strikke. ;-)
    Skal jammen meg sette i gang. Takk for flott innlegg. Og ha en fin onsdag videre. Gleder meg til å vise bildet i morgen, ja.. Eirin

    SvarSlet
  3. Ja, det er sant, en kan bli helt lammet av alt det forferdelige som skjer og alle bilder en får se i nyhetene på TV. En får mest lyst til å snu seg bort og glemme, men det hjelper jo ingen. Virkelig et flott lueprosjekt dette!

    SvarSlet
  4. Det høres ut som et flott prosjekt!

    Ser lenger nede at du har vært med i kor tidligere, og at dine piker nå synger i kor. Så hyggelig! Er selv dirigent for et (voksent) blandakor og trives godt med det.

    SvarSlet